Хочете бути щасливими - будьте!



16 правил щасливої жінки





Ці правила були сформовані ще нашими пращурами...

1. Доглядати за собою: бути акуратною, охайною й приємно пахнути.

2. Не розмінюватися на дрібниці: не змінювати партнерів як рукавички. Справжні чоловіки ніколи не звернуть увагу на легкодоступних дівиць.

3. Виконувати жіночу роботу: жінка повинна вміти готувати, прати, шити, доглядати за дітьми і т.д., тим самим вона створює в будинку затишок, чого так бажають отримати чоловіки.

4. Позбавлення від шкідливих звичок: жінка, яка п’є, курить, лається матом, багато їсть і т.д. не тільки губить своє фізичне здоров’я, але і втрачає свою природну привабливість в очах інших людей.

5. Вміти позбуватися від стресу: образа, гнів, заздрість, ненависть, агресивність, страх, ревнощі і т.д. піддають наше фізичне і психічне здоров’я негативним нападам, які, накопичуючись, проявляються у вигляді різних захворювань.

6. Прийняти свою жіночу природу: природа жінки полягає в тому, щоб гармонізувати навколо себе світ, якщо не весь, то в сімейних відносинах - однозначно. Жінка повинна розуміти, що глава сім’ї - чоловік, і в жодному разі не брати на себе невластиві їй обов’язки. Жінка народжена дарувати любов і приймати любов, підтримувати і надихати чоловіка і дітей, допомагати порадою, виявляючи повагу. Бути жіночною, м’якою. Бути надійним другом для кожного члена сім’ї.

7. Любити не тільки серцем, але і розумом: багато жінок, закохуючись не в тих чоловіків, наївно вважають, що ті зміняться. Це далеко не так. У більшості випадків жінки розчаровуються, накопичують образу і шкодують про затрачені сили, а чоловіки починають бачити в жінках буркотливих і зарозумілих відьом. Так і руйнується кохання. Завжди треба дивитися в майбутнє: чи підходить ця людина на роль чоловіка, чи можна прожити з ним все життя, без бажання змінити його характер, звички і т.д. Закоханість рано чи пізно піде, що ж тоді залишиться?..

8. Дуже серйозно підійти до питання про заміжжя: найголовніше жіноче завдання - правильно вийти заміж, тому від цього залежить не тільки її щастя, а й щастя чоловіка і майбутніх дітей.

9. Прагнення зберегти сім’ю: жінка - серце сім’ї, дуже важливо вносити в будинок гармонію на 100%, бути берегинею вогнища.

10. Отримувати благості цього світу: якщо жінка - богиня, значить вона повинна жити, як богиня, але не треба це плутати з нахабством, пафосом і жадібністю. Богиня - це та, яка живе, дотримуючись своєї істинної природи, саме така жінка заслуговує благості і поваги і має повне право отримувати подарунки, повагу, увагу і все, що приносить їй щастя.

11. Вміти бути щасливою незалежно від ситуації: жінка, та й чоловік теж, повинна вміти відпускати, прощати і не зациклюватися на поганому. Уміння радіти дрібницям і бути щасливими тут і зараз - це запорука успіху, здоров’я і радості.



Жінка - джерело успіху чоловіка

12. Витончена мова. З’являється у чоловіка, якщо дружина делікатно спілкується зі своїм чоловіком, так як він вбирає манеру розмови дружини.

13. Працездатність чоловіка. Якщо в оселі «шанті» - спокійна атмосфера, яка дозволяє чоловікові розслаблятися і відпочивати вдома, то у нього поліпшується пам’ять, логіка, функції психіки, змінюється його статус у суспільстві.

14. Розумність. Якщо дружина підпорядковується волі чоловіка, то він стає більш розумним.

15. Цілеспрямованість. Якщо дружина приймає інтереси в житті чоловіка, то він стає неймовірно цілеспрямованою людиною і в нього з’являються додаткові можливості для досягнення мети. Якщо ж жінка вважає, що його інтереси - це дурниця, то вона блокує йому всі можливості для досягнення цілей.

16. Терпіння. Якщо жінка має терпіння до недоліків чоловіка, то він також стає терплячим до прояву її емоцій і примх.









Як стати щасливим: 8 порад з точки зору психології

1. Не завищуйте очікування

Вчені дійшли висновку, що люди почувають себе щасливішими, якщо їхні очікування, стосовно однієї й тієї ж події, були нижчими. Якщо простіше, то уявіть собі таку ситуацію. Вам і вашій подрузі чоловіки подарували на 8 березня абсолютно однакові набори каструль. Особисто ви очікували отримати в подарунок лише одну каструлю, а ваша подруга - теж одну, але не каструлю, а шубу з баргузинського соболя. Не важко здогадатися, хто з вас почуватиметься щасливішою в подібних обставинах, чи не так?

2. Ставте перед собою реальні цілі

У чомусь перекликається з першим пунктом. Різниця в тому, що очікування зазвичай пов'язані з тим, що ми хочемо отримати від інших людей, цілі - з тим, що ми хочемо отримати від самих себе. Якщо ви будете ставити перед собою реалістичні цілі, ви не тільки зможете частіше їх досягати і радітимете в момент їх досягнення, а й підвищите свою самооцінку.
Є такий вислів - "з'їжте слона по частинах". Тому що, звичайно ж, нікому не під силу з'їсти слона цілком за один раз. А по частинах - легко. Так і з вашими цілями. Напевно найглобальнішу і недосяжну мету можна розбити на багато маленьких і досяжних.

3. Живіть сьогоднішнім днем

Якщо ви знаходитесь в депресії - ви живете минулим. Якщо ви занепокоєні - ви живете майбутнім. Якщо ви знаходитесь у мирі - ви живете сьогодні.
Важко не погодитись з тим, що ні депресія, ні занепокоєння не зроблять вас щасливим. Отже, єдиний шлях до щастя - жити тут і зараз. Все просто, чи не так?

4. Будьте зайнятим

"- Лікарю, коли я кінчиком язика торкаюсь шматочка фольги, в якому до цього запекли картоплю, я відчуваю легке поколювання за вухом. Що це означає?
- Це означає, що у вас забагато вільного часу".
Як не крути, наявність великої кількості вільного часу, коли не знаєш, куди себе подіти, дуже сприяє роздумам про недосконалість і несправедливість цього світу. А ось у людей, які володіють даром в будь-якій ситуації знаходити собі заняття до душі, часу на тяжкі думки просто немає. Та й задоволення від заняття, яке вам подобається - дуже відчутна цеглинка у фундаменті вашого щастя.

5. Будьте вдячні за те, що маєте

"Я гнівався на Бога за відсутність кросівок до тих пір, поки не побачив людину без ніг". Все й справді пізнається в порівнянні. Спробуйте, коли вам погано, почитати книгу про жахи середньовічної інквізиції. Або подивіться який-небудь страшний фільм. Тільки не фантастичний фільм жахів, а фільм про страшні події, які відбувались в реальному житті з реальними людьми. Краще - з великою кількістю реальних людей. Наприклад, "Індокитай". Напевно, після цього власні проблеми здадуться вам просто нісенітницею, а ваше життя - втіленням любові та благодаті.

6. Не надавайте великого значення думкам інших людей про вас.

Середньостатистична людина витрачає безліч часу, енергії та нервових клітин на переживання про те, що думають про неї сусіди, друзі у фейсбуці, офіціанти в ресторані, водії таксі, люди в черзі... загалом, цей список нескінченний. Не зважаючи на це, ми чудово знаємо, що інші люди, в більшості випадків, про нас не думають взагалі.
Це важко зробити, але це міцне коло необхідно перервати. Є гарний вислів "тобі ж з ним не дітей хрестити". Ми рекомендуємо скористатися ним як індикатором для визначення тих категорій людей, чия думка взагалі не повинна вас турбувати. І перш, ніж засмучуватися через те, що сусідка в ліфті косо подивилася на вашу сумочку, задайте собі питання: "Я насправді готова псувати собі настрій і самооцінку через людину, яка не грає в моєму житті жодної ролі??".

7. Не опускайте руки

Слабкий не той, хто впав, а той, хто не знайшов у собі сил піднятися. Про Едісона і його лампочку всі знають, правда? "Я не терпів поразок. Я просто знайшов 10 000 способів, які не працюють". Негативний результат - також результат. Загалом, всі події, які відбуваються в житті, можна розділити на приємні та корисні. Якщо ви будете сприймати свої невдачі, як події, які приносять вам корисний досвід, рано чи пізно, вони все частіше ставатимуть приємними. І потім, Едісон - це все ж дуже рідкісний випадок, а вам, скоріш за все, знадобиться набагато менше 10 тисяч спроб для втілення вашої мрії.

8. Підбадьорюйте та надихайте інших людей

У щасливої людини немає потреби самостверджуватися за рахунок інших, як це, зазвичай, роблять люди нещасні. Їй не потрібно шукати недоліки в оточуючих, щоб, порівнюючи їх із собою, виглядати краще у власних очах. Навпаки, щаслива людина хоче, щоб усі навколо були щасливі, а, отже, вірили в себе, реалізовували свої таланти, досягали успіху. 

Ну і як тут не згадати старого Марка Твена?
"Тримайтеся подалі від людей, які намагаються зменшити вашу значимість. Так чинять тільки маленькі люди. А дійсно великі вселяють вам відчуття, що ви теж можете стати великим". І з щастям така ж історія"





6 змін, які зроблять тебе щасливою 


1. Знайди смисл навіть у рутині 

За словами Шона Ачора, люди звикли думати, що робота – це щось протилежне щастю. Це треба змінити, вважає Ачор. Ті, кому вдається сприймати роботу не як рутину, а як кар'єру та покликання, значно частіше почуваються щасливими. Так, серед них трудоголіків більше, вони витрачають більше сил і часу на роботу, досягають великих успіхів. 

Психолог Ачор пропонує одного прекрасного дня почати сприймати рутинні обов'язки, як дії, корисні для основної роботи. 

2. Забувай погане, шукай хороше 

Психологи відкрили "ефект тетріса", коли вивчали психологію людей, які втрачають голову від цієї гри. "Ефект тетрісу" – це коли гравці бачать фігури з гри, навіть не граючи. Сьогодні цей термін застосовують до ситуації, коли робота повністю заполоняє думки людини. 

І саме в цьому проблема, вважає Ачор. Більшість на роботі займається тим, що шукає проблеми, тому згодом вони починають шукати помилки в усьому. І погане заповнює їхнє життя. Ачор пропонує стати більш щасливими, використовуючи "ефект тетрісу". Привчи себе щодня записувати або нагадувати собі, що хорошого відбулося. Невдовзі це стане хорошою звичкою, і ти навчишся бачити позитивні сторони життя. 

3. Винось із помилок користь 

Порада проста: не зациклюйся на невдачах і помилках, бо це викликає стрес. Краще перестань звинувачувати себе та винеси користь із помилок. Обміркуй свої дії, зрозумій причини невдач і винось користь. Грубо кажучи, змирися, що помилки бувають, просто треба навчитися контролювати свої емоції у зв'язку з ними. 

4. Окресли маленькі цілі на шляху до великої 

Окреслюй собі здійсненні цілі, не завищуй планку. На шляху до великої глобальної мети став маленькі та легкодосяжні. Хочеш досягти більшого на роботі – проаналізуй і з'ясуй, що робилося не так. І просто виправ помилки. Розуміння того, що ти повинна змінити, дасть відчуття щастя, адже ніщо так не радує, як визначеність. 

5. Виробляй хороші звички 

"Правило 20 секунд" – це найулюбленіше правило психологів. Про це говорить і Ачор. Хочеш стати щасливішим – стань кращим. Не подобається фігура – займися спортом, не подобається кар'єра – працюй краще. А щоб цього було простіше досягти, роби хороші звички на 20 секунд доступнішими. 

Наприклад, хочеш схуднути – поклади корисну їжу ближче, а шкідливу – якнайдалі. Хочеш займатися спортом – знайди тренажерний зал поблизу офісу. І роби заплановану справу щодня, щоб вона стала справжньою звичкою. 

6. Не відмовляйся від підтримки близьких 

На думку Ачора, для щастя людям бракує елементарного людського тепла. Подумай сама, от ти зайнята на роботі, в тебе роботи море, і на близьких взагалі часу не вистачає. Як результат: утома на роботі плюс емоційний голод дають стрес і нервове напруження. Про щастя навіть говорити не доводиться. У цьому найголовніша наша помилка. 

Почни цінувати свою команду на роботі та близьких удома. Налагодь хороші стосунки з колегами, усміхайся, вітайся з ними, спілкуйся під час перерв, визнай достоїнства кожного та цінуй внесок у спільну справу. 

Коли на роботі особливий завал, постарайся більше часу приділити емоційному спілкуванню з сім’єю та друзями. Саме тому, що люди роблять навпаки, приділяють родині і навколишнім менше часу, вони почуваються нещасними. Просто виправ цю ситуацію та стань щасливою! 







СІМ ЗАПОВІДЕЙ, ЩОБ БУТИ ЩАСЛИВИМ

Жан-Жак Руссо стверджував, що для щастя необхідні три умови: гарний банківський рахунок, гарний кухар і гарний шлунок. Американські психологи після п’ятнадцятирічних досліджень зробили свій висновок. Для того, щоб стати щасливим, необхідні такі умови:

1. Любіть своїх близьких. 

Приділяйте більше часу тим, кого любите, і ви частіше будете відчувати себе щасливим.

2. Віддавайте багато сил роботі.

 Якщо ви роботу любите, трудіться якомога більше. Якщо не любите, постарайтеся роботу змінити, це буде вигідно і для вас, і для суспільства. На роботі ми проводимо більшу частину свого життя і не потрібно перетворювати цей час на муки.

3. Допомагайте іншим людям. 

У вас глибоко закладений альтруїзм — потреба допомагати оточуючим безкорисливо. Допомагаючи іншим, ви, по-перше, починаєте поважати себе, по-друге, знімаєте з себе психологічні і фізичні стреси. Результат — глибоке задоволення життям.

4. Спробуйте стати щасливими! 

Постежте за собою, від чого у вас з’являється гарний настрій, чому ви радієте, і прямуйте до цього (зрозуміло, не конфліктуючи з законом).

5. Фізична активність.

 Поки що не зовсім зрозуміло чому але будь-яка фізична активність дає здоровій людині справжню насолоду. Академік Павлов називав це почуття «м’язовою радістю». Існує теорія, згідно з якою при фізичних зусиллях у мозку виробляються своєрідні природні наркотики, що приз водять до ейфорії. Годиться біг, лижі, будь-які види спорту, танці — все, що вам посильно.

6. Внесіть у своє життя щось нове.

 Нас з дитинства запевняють, що найкраще — розмірене життя. Постійний режим дня, тривалі звички, відданість одній роботі, відпустка рік у рік в одному й тому ж місці — все це непогано. Але людина потребує нового! Спробуйте інколи поїхати на роботу іншим маршрутом, заведіть нове хобі, візьміть відпустку у незвичний для вас час!

7. Не впадайте у відчай, якщо інколи почуваєте себе дуже нещасним.

 Існує закон психологічного маятника: сьогодні ви щасливі, але неминучий і зворотний стан. Причому ті, у кого маятник найбільше відхиляється до «плюсової» позначки, мають примиритися з тим, що великим буде розмах у «мінусовий» бік. Зате потім — знову «плюс».





                                                  Десять правил успіху



• Перше. Намагайся при всіх успіхах дякувати обставини, а у всіх невдачах звинувачувати тільки себе.
• Друге. Пам'ятай: немає безвихідних положень. Ніколи не опускайте руки. Поки ми живемо, ми здатні поліпшити своє життя.
• Третє. Коли тобі погано, знайди того, кому ще гірше, і допоможи йому - тобі стане значно краще.
• Четверте. Стався до інших людей так, як хотілося б щоб люди ставилися до тебе.
• П'яте. Не обставини повинні керувати людиною, а людина обставинами.
• Шосте. Вір у Його Величність Випадок і знай: випадок приходить лише до тих, хто все робить для того, щоб цей випадок прийшов. Знай: якщо, проживши день, ти не зробив жодної доброї справи або за день не дізнався нічого нового - день прожитий дарма.
• Сьоме. Найцінніше в нашому житті - здоров'я. Про нього треба дбати. Спати стільки, скільки потребує організм. Більше рухатися, раціонально харчуватися.
• Восьме. Пам'ятайте: життя любить щасливих. Про минуле жаліти марно.
• Дев'яте. Аналізуйте кожен прожитий день - краще вчитися лише на вл
асних помилках.
• Десяте. Найкращі ліки від смутку, від стресу, від невдач - оптимізм.



Як розпочинати день
Як відомо, кожен «сам собі психолог», потрібно лише прислухатися до себе, щоб життя було набагато краще. А для цього вам потрібно скористатися наступними простими, але дуже важливими порадами.
Наприклад, як можна приємніше намагайтеся провести кожен свій день (незалежно від внутрішніх або зовнішніх обставин). Отже, ось 12 порад психолога на кожен день:
1.     Випромінюйте радість, тепло та діліться ним з оточуючими.
2.     Визначтеся зі своєю життєвою метою і слідуйте їй.
3.     Уникайте сприйняття негативної інформації і вираженню несприятливих емоцій. Оточіть себе успішними і добрими людьми.
4.     Поставте приємну мелодію на будильник і не вставайте з ліжка в ту ж хвилину. Дозвольте собі налаштуватися на день прийдешній. Посміхніться і уявіть, які приємні моменти чекають на вас сьогодні. На все про все - п'ять хвилин, не більше.
5.     Нехай вас тимчасові невдачі не виводять з ладу. Не засмучуйтеся і завжди намагайтеся витягти з них урок і не допустити подібних промахів в майбутньому.
6.     Позбавляйтеся від всілякого сміття в своєму будинку, на робочому місці і в своїй голові.
7.     Ніколи не кажіть, що ви не можете зробити ту чи іншу дію. Інакше ви ризикуєте зовсім зневіритися у своїх силах. І якщо ситуація дійсно не на вашому боці, то краще всього сказати «Я не хочу» і самому повірити в це.
8.     Щоб добре себе почувати, споживайте свіжі фрукти і овочі, вітаміни. Займайтеся спортом. Більше дихай свіжим повітрям і вчасно відпочивайте, смійтесь.
9.     Час від часу згадуйте про свої перемоги. Але не зациклюйтеся на них. Йдіть далі.
10.  Намагайтесь зробити так, щоб ваша праця була в радість вам і оточуючим. Але і вчасно відпочивати не забувайте.
11.  Перестаньте дивитися телевізор і займіться читанням. Але це повинна бути дійсно якісна література.
12.  Забувайте погане, але ніколи - добро!

Ось, власне, і все. Головне - бути націленим на успіх і творення, а не на зовсім протилежне. Мисліть позитивно, і тільки, тоді все складеться найкращим чином.


ЯК ПІДВИЩИТИ САМООЦІНКУ


Рівень самооцінки впливає на всі вчинки людини. Найчастіше самооцінка особистості буває занижена, тобто реальні можливості людини вище, ніж уявлення людини про свої можливості. Зазвичай це пов’язано з тим, що формування самооцінки відбувається, в основному, в дитинстві, коли можливості людини розвинені слабо. Крім того, серйозний вплив справляє негативне оточення. Звичайно, зустрічаються випадки, коли у людини завищена самооцінка, але, на мій погляд, це характерно тільки для дуже молодих людей. А для дорослих людей характерна зворотна ситуація.
Підвищити самооцінку цілком реально, хоча це часто досить повільний процес. Проте свідомі спроби у формуванні самооцінки можуть бути корисні практично кожному. 


Тут 12 порад, які можуть допомогти підвищити самооцінку:

1. Припиніть порівнювати себе з іншими людьми. Завжди будуть люди, у яких чогось більше, ніж у вас і є люди, у яких цього менше, ніж у вас. Якщо ви будете займатися порівняннями, то завжди будете мати перед собою занадто багато опонентів або супротивників, яких ви не можете перевершити.
2. Припиніть лаяти і гудити себе. Ви не зможете розвинути високий рівень самооцінки, якщо повторюєте негативні висловлювання щодо себе і своїх здібностей. Чи розмовляєте ви про свій зовнішній вигляд, свою кар’єру, відносини, фінансове положення або будь-які інші аспекти вашого життя, уникайте самоунічіжітельних коментарів. Корекція самооцінки прямо пов’язана з вашими висловлюваннями про себе.
3. Приймайте всі компліменти і поздоровлення, відповідаючи “дякую”. Коли ви відповідаєте на комплімент чимось на кшталт: “та нічого особливого”, ви відхиляєте цей комплімент і одночасно посилаєте собі повідомлення про те, що не гідні похвали, формуючи занижену самооцінку. Тому приймайте похвалу, не принижуючи свої достоїнства. Але компліменти ще потрібно заслужити, тому діставайте всю зброю краси: косметику і наступайте в бій! Попередньо завдавши бойову маску! Для жінок це макіяж, а для чоловіків свіжевиголеного обличчя!
4. Використовуйте афірмації (затвердження) для того, щоб підвищити самооцінку. Помістіть на якому-небудь часто використовуваному предметі, наприклад, пластиковій картці або гаманці затвердження на кшталт: “я люблю і приймаю себе” або “я приваблива жінка і заслуговую в житті самого кращого”. Нехай це твердження завжди буде з вами. Повторюйте твердження кілька разів протягом дня, особливо перед тим, як лягти спати і після того, як прокинетеся. Всякий раз, коли ви повторюєте афірмації, відчуйте позитивні емоції щодо афірмації. Таким чином ефект впливу буде значно посилений.
5. Використовуйте семінари, книги, аудіо та відеозаписи, присвячені підвищенню самооцінки. Будь-яка інформація, що допускається вами в свій розум, пускає коріння там і впливає на вашу поведінку. Домінуюча інформація впливає на ваші вчинки домінуючим чином. Якщо ви дивитеся негативні телевізійні програми або читаєте в газетах кримінальну хроніку, швидше за все ваш настрій буде схилятися в цинічний і песимістичний бік. Точно так само, якщо ви будете читати книги або слухати програми, позитивні по своїй природі і здатні підвищити самооцінку, ви будете купувати якості від них.
6. Намагайтеся спілкуватися з позитивними і впевненими в собі людьми, готовими вас підтримати. Коли ви оточені негативними людьми, які постійно пригнічують вас і ваші ідеї, ваша самооцінка знижується. З іншого боку, коли вас беруть і заохочують, ви відчуваєте себе краще і ваша самооцінка особистості зростає.
7. Зробіть список ваших минулих досягнень. Це не повинно обов’язково складатися з чогось монументального. Список може включати невеличкі перемоги, наприклад: навчилися кататися на сноуборді, отримали водійські права, почали регулярно відвідувати спортзал і т.д. Регулярно переглядайте цей список. Читаючи свої досягнення, спробуйте закрити очі і знову відчути задоволення і радість, яку ви відчували в ті моменти.

8. Сформуйте список ваших позитивних якостей
. Ви чесні? Безкорисливі? Корисні для інших? Креативні? Будьте до себе прихильні і запишіть по меншій мірі 20 своїх позитивних якостей. Як і з попереднім списком важливо переглядати цей список частіше. Багато людей фокусуються на своїх недоліках, підкріплюючи там самим занижену самооцінку, і потім дивуються, чому в їхньому житті все не так добре, як хотілося б. Почніть концентруватися на своїх перевагах, і у вас стане набагато більше шансів для досягнення того, чого ви хочете.
9. Почніть більше давати іншим. Я говорю не про гроші. Тут мається на увазі віддача самого себе у вигляді вчинків, якими ви можете допомогти іншим або позитивного заохочення інших. Коли ви робите щось для інших, ви починаєте відчувати себе більш цінним індивідуумом, а ваші самооцінка і настрій підвищуються.
10. Намагайтеся займатися тим, що вам подобається. Важко відчувати щодо себе позитивні почуття якщо ваші дні проходять на роботі, яку ви зневажаєте. Самооцінка процвітає, коли ви зайняті роботою або якою-небудь іншою активною діяльністю, яка приносить вам задоволення і дає можливість відчути себе більш цінними. Навіть якщо ваша робота не цілком влаштовує вас, ви можете присвятити вільний час якимось своїм захопленням, які приносять вам радість.
11. Будьте вірні собі. Живіть своїм власним життям. Ви ніколи не будете себе поважати, якщо не будете проводити своє життя так, як ви хочете його проводити. Якщо ви приймаєте рішення, засновані на схваленні ваших друзів і родичів, ви не вірні собі і у вас буде низька самооцінка.
12. Дійте! Ви не зможете розвинути в собі високий рівень самооцінки, якщо будете сидіти на місці і не приймати виникаючі перед вами виклики. Коли ви дієте, незалежно від одержуваного результату, зростає ваше почуття самоповаги, ви відчуваєте більш приємні відчуття у відношенні до самого себе. Коли ж ви зволікайте з діями через страх або якогось іншого занепокоєння, ви будете відчувати тільки розлад і сумнівні відчуття, що, звичайно, призведе до зниження самооцінки.


Ви унікальна особистість, з величезними можливостями, з величезним потенціалом. У міру того, як ваша самооцінка буде рости, ваші справжні здібності будуть розкриватися. Ви почнете приймати на себе більший ризик і не боятися відмови; ви не будете орієнтуватися на схвалення інших людей; ваші взаємини будуть набагато корисніші як для вас, так і для інших, а ви будете робити те, що приносить вам радість і задоволення. Що найбільш важливо, висока самооцінка принесе вам душевний спокій, і ви дійсно по справжньому оціните самого себе.


ПСИХОЛОГІЯ ПРО ЖИТТЄВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЕКТУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОЧОГО ПРОСТОРУ

Теорія тайм-менеджменту
*       Будь-яка людина мріє розширити часові рамки дня. Але при цьому переконана, що ці рамки суворі й неподоланні, як стіни неприступної фортеці: 24 години і все.
*       Навіть якби доба містила 96 годин, усі зайняті люди так само скаржилися б на брак часу Щоб упоратися із цією проблемою, необхідно насам­перед змінити свій світогляд. Просто потрібно захотіти змінити себе.
*       Ідеться про нову якість життя людини як чле­на інформаційного суспільства. Ця якість до­сягається за рахунок уміння керувати собою, вироблення чітких особистих цінностей, фор­мування реальних життєвих цілей, визначення пріоритетів.
*       Уміння розпоряджатися своїм часом — життє­во важлива навичка. Кожен має створити свою унікальну систему керування часом.
*       Якщо потрібно проїхати 100 кілометрів на возі, то за його швидкості 10 кілометрів на годину буде потрібно 10 годин. А якщо їхати на авто­мобілі, то потрібна лише година. До чого тут час? Тут важлива технологія його використан­ня. Тому проблема браку часу — це проблема не часу як такого, а ефективності його вико­ристання.
*       Один у цю мить гори зрушує, а інший як ре­зультат пред’являє тільки свої наміри щось зробити.
*       Витративши час та зусилля на розвиток нави­чок керування часом, Ви обов’язково досягнете позитивних результатів.
Установіть «фільтр» на нові завдання.
Перше, чим Ви можете собі допомогти,— це спробувати зупинити чи принаймні структурувати потік доручень, які надходять.
Нові завдання можна пропускати через своє­рідний «фільтр» — «чарівні питання».
1.       Для чого це потрібно робити?
2.       Чому саме я? Можливо, це завдання краще доручити комусь більш кваліфікованому саме в цьому питанні.
3.       Чи можна це перенести в часі?
4.       Чому саме в такому вигляді / у такій формі? Можливо, завдання не обов’язково виконувати в письмовій формі й підійде усна. Можливо, не обов’язково приїжджати, а достатньо просто зателефонувати.
У такий спосіб список справ можна значно скоротити.
Існує анекдот про радянського чиновника, у якого було три цвяхи. Якщо йому надходило зго­ри завдання, він вішав його на перший цвях. Якщо йому через деякий час нагадували про це завдання, він перевішував його на другий цвях. Виконував завдання він тільки в тому випадку, якщо воно до­ходило до третього цвяха, тобто йому ще раз про нього нагадували. Таким чином, із першого цвяха, через деякий час знімався цілий стос завдань, який відправлявся до сміттєвого кошики, оскільки по­треба в них відпадала сама собою.
Завдання. Проаналізуйте, що у Вашій роботі можна передавати (делегувати), що обов’язково ви­конувати, а що скасовувати взагалі. Чи постраждав, би навчальний процес, якби це взагалі ніхто не ро-, бив або не робив так часто? Будьте хазяїном, а не рабом нікому не потрібних процедур!
Крилаті вислови про час
o    Природу найлегше підкорити, підкоряючись їй. (Френсіс Бекон)
o    Засобами плануваннями переносимо майбутнє в теперішній час, завдяки цьому маємо мож­ливість зробити що-небудь стосовно нього вже зараз. (Алан Лейкін)
o    Незаплановані дії — суть причини всіх невдач. (Алекс Маккензі)
o    Формула шести «П»: «Планированием предва­ряют правильные поступки и предотвращают плохие».
o    Правило 10/90
o   Згідно із цим правилом, перші 10 % часу, які витрачаються на попереднє планування та ор­ганізацію роботи, забезпечують заощадження не менше ніж 90 % часу на практичне вико­нання роботи.
o   Якщо ніщо інше не допомагає, прочитайте на­решті інструкцію. (Аксіома Канна)
o    Хоча життя й так коротке, ми ще більше його вкорочуємо,       марнуючи час. (Віктор Гюго)
http://pozdnyakova.org/wp-content/uploads/2014/06/vremya.jpg




ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА

Раціональне використання часу

 Правило 10/90
*       Згідно із цим правилом, перші 10 % часу, які витрачаються на попереднє планування та організацію роботи, забезпечують економію не менш ніж 90 % часу на практичну реалі­зацію.
*       Використайте це правило хоча б раз, і Ви пере­конаєтеся в його достовірності.
*       Найбільш сприятливий час для складання пла­ну роботи на наступний день — кінець робо­чого дня. На це потрібно 10-15 хвилин.
*        Розплановуємо лише 60 % робочого часу. 40 % залишаємо на форс-мажорні обставини.
*        Чим більше ми плануємо, тим більше часу в нас є.
*        Генеральний план — місячний план — тижне­вий план — щоденний план.
*        У процесі роботи викреслюйте пункти зі свого списку-плану за фактом їх виконання. Цінною для Вас у процесі цього є картина досягнуто­го. Так народжується відчуття успіху та руху вперед. Коли спостерігаєш себе в процесі по­слідовного виконання запланованого, отримуєш мотивацію та енергію, необхідні для того, щоб дійти до кінця списку. Одночасно підвищується самооцінка та зростає повага до себе.
Ø  Оптимізуйте сон і харчування.
Ø  Розвивайте свої загально-навчальні та інтелек­туальні вміння.
Ø  Формулюйте та уточнюйте свої цілі (життєві, стратегічні, поточні, оперативні).
Ø  Виробляйте в себе «відчуття часу» й «відчуття ефективності».
Ø  Робіть перспективні й поточні записи («мате­ріалізуйте свої думки»).
Ø  Плануйте свій час. Ведіть щоденник. Плануй­те просто й гнучко (не ставайте «рабом» пла­нів),
Ø  Виділяйте найважливіші справи.
Ø  Контролюйте себе (рефлексія).
Ø  Установлюйте власні строки виконання завдан­ня (гесіїіпе), керуючись засадами гнучкого пла­нування.
Ø  Закладайте часові резерви (60-20-20).
Ø  Групуйте однотипні справи.
Ø  Враховуйте свої особисті якості (спонтан­ність — зібраність, сова — жайворонок).
Ø  Свідомо враховуйте в робочих планах коливан­ня рівня працездатності протягом доби (у ран­ковий, обідній, вечірній час).
Ø  Будьте завжди готові до зустрічі з потрібними людьми.
Ø  Оптимізуйте телефонні розмови.
Ø  Максимально використовуйте можливості сво­го мобільного телефону (сигнали, нагадування, диктофон тощо).
Ø  Не дозволяйте собі відкладати справи, посила­ючись на різні приводи.
Ø  Визначте власних внутрішніх і зовнішніх «убивць» часу.
Ø  Навчіться швидко перемикатися з однієї справи на іншу.
Ø  Використовуйте «метод подвоєння» (справи, які можна поєднувати).
Ø  Делегуйте повноваження й перекладайте обо­в’язки.
Ø  Створіть собі позитивний тайм-менеджмент- імідж (ваше оточення має знати, що Ви цінуєте свій і чужий час).
Ø   Намагайтесь не перевтомлюватися.
Ø   Заохочуйте себе, мотивуйте.
Ø  Карайте себе.
Ø  Живіть «тут і зараз».
Ø   Найважливіші завдання виконуйте рано вранці (відчуття успіху).
Ø  Свідомо усамітнюйтеся і встановлюйте «непри­йомні години».

ü   невміння відмовляти й казати «ні»;
ü   звичка хапатися за все й одразу;
ü   неправильна оцінка строків та обсягів роботи;
ü   бажання завжди бути корисним і допомагати всім;
ü  природна повільність;
ü   відсутність звички вести системні записи;
ü   надмірна товариськість;
ü   звичка братися до роботи, не забезпечивши себе всім необхідним;
ü  невміння визначати пріоритети;
ü   звичка кожні 15-20 хвилин перевіряти пошту (блоги, форуми, сайти);
ü   брак відпочинку (постійна сонливість);
ü   звичка цілком покладатися на пам’ять;
ü   природна неуважність;
ü   звичка відкладати щоденні справи на вечір;
ü   невміння слідкувати за виконанням програм та планів;
ü   звичка курити.

ü   затримка під час виходу з дому (наприклад, за­буті за­буті ключі);
ü   затримка в дорозі (черга на маршрутку);
ü   балакайина з колегами (начебто комунікація);
ü   несправності з комп’ютером і доступом до Ін- тернету;
ü   електронна пошта (спам);
ü   наради;
ü   пошук папок, ручок, чашки для кави тощо;
ü   телефонні дзвінки;
ü   курси підвищення кваліфікації;
ü   відвідувачі;
ü  прослуховування повідомлень голосової пошти;
ü   інші люди;
ü   емоції;
ü   малопродуктивні методи;
ü   інші обставини.


 «Поганялки» для ліні
o    Бізнес, як і автомобіль, сам котиться тільки вниз.
o   Тим, у кого немає власних цілей, доводиться працювати на тих, у кого вони є.
o   Ентузіазм заразний, його відсутність теж.
o   Мозок частіше іржавіє, ніж зношується.
o   Переможець говорить «Зроблю!»        і           процвітає.
Невдаха говорить «Постараюся!»      і            зазнає            не­вдачі.
o   Ледачий ніколи не зробить подвигу, йому лінь.
o   Якщо Ви не вирушите, то однозначно не при­будете.
o   Сила особистості вимірюється здатністю завер­шувати справи.
o   Люди зможуть мати все те, що забажають, як­що перестануть вірити в те, що не зможуть мати все, що забажають.
o   Ледар здобуває всі вади, які тільки відомі люд­ству. Багато людей проживають життя в напів­дрімоті.
o   Уникаючи ризику, багато хто намагається про­йти по життю навшпиньках, щоб благополучно дістатися до смерті.
o   Якщо зарити голову в пісок, напевно одержиш копняка під зад.
o   Мозок подібний до парашута: діє найефектив­ніше, коли відкритий.
o   Більшість людей зазнають поразок у житті то­му, що спеціалізуються на дріб’язках.
o    Відсутність бажаного свідчить про відсутність стовідсоткової цілеспрямованості.

o   Люди, які заблукали в житті, зазвичай плента­ються за тими, хто блукає в думках.

1 коментар:

  1. Хтось тут шукає позику? Пан Педро та його компанія, що займається кредитуванням, позичають мені позику в розмірі 400 000 євро після того, як я пережив певну фінансову ситуацію в моєму житті, пан Педро працює з авторитетною позичковою компанією, яка надає позики за дуже низькою ставкою 2% будь-який вид позики, на який ви бажаєте подати заявку, за умови, що ви маєте чесність і довіру щодо повернення. Кожен, хто шукає позику, може зв’язатися з паном Педро за електронною адресою: pedroloanss@gmail.com

    ВідповістиВидалити